Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Portál-OBS Bt.
Rákóczi út 17
3910 Tokaj
Telefonszám: +36 20 9 74 74 76
info[kukac]poltechwebshop.hu
www.poltech.hu

Újra készleten!!!


Hogyan vásároljunk! » Garancia
Garanciális ügyintézés!

A polTech informatika (Portál-Obs Kereskedelmi és Szolgáltatő BT.) kizárólag tiszta forrásból származó, eredeti, maximális gyártói garanciával rendelkező új termékeket forgalmaz. Kínálatunkban szerepelnek használt termékek amelyekre az új eszközöktől eltérő (kevesebb) jótállás jár, ezt a termékek megnevezésében, leírásában, és garancia jegyen mindig jelezzük.

Használt termékeinkre általában 3-6-12 hónap garanciát vállalunk amit az adott terméknél egyedileg tüntetünk fel!

Élettartam, vagy 1-től 5 évig terjedő garanciát vállalunk új termékeinkre.
(Az egyes termékek garanciális idejéről kérjük, érdeklődjön kollegáinknál, vagy ellenőrizze garancia jegyét.)!

 

A részletes feltételekért kérjük az olvassa el az alábbi menüpontokat:

Garanciális ügyintézés feltételei:

  • A garancia és jótállás időtartamát a termékhez mellékelt garanciajegyen feltüntetett időtartamban határozzuk meg. Lejárt garancia esetén csak speciális esetekben tudjuk a terméket garanciális javításra átvenni.

 

  • Az ügyintézés határideje 30 munkanap, melyet minden raktáron tartott termék esetében következetesen betartunk és amennyiben ennyi idő alatt nem tudjuk a terméket megjavíttatni, illetve kicserélni, a termék napi áron számolt értékét a raktárkészletünkből levásárolhatja, végfelhasználók esetén pedig csereigazolást állítunk ki a vásárlási számla alapján. Ettől csak speciális esetekben térünk el!

 

  • A meghibásodott eszköz nem rendelkezik hivatalos hazai szakszervizzel. A hivatalos szakszervizzel rendelkező termékek esetében a szakszerviz jár el, ezeket a termékeket csak speciális esetben van módunk átvenni. Az ilyen termékek jótállásához szükséges információk a gyártó által kiadott jótállási jegyen, vagy a termék csomagolásán olvashatóak. Az erre vonatkozó gyártóspecifikus feltételek táblázatos formában alább olvashatóak. A gyártói jótállási jegy meglétét a vevő felelőssége ellenőrizni. Hiányzó gyártói jótállási jegyet 10 munkanapon belül pótoljuk a gyártó által előírtak szerint (ha ez az ügyintézéshez elengedhetetlen).

 

  • Különleges esetekben cégünk a gyártó külön kérése alapján bekérheti, és a gyártónak továbbíthatja a meghibásodott termék végfelhasználói számlájának másolatát céges partnerektől is. Ennek megtagadása az adott terméket a garanciális ügyintézésből kizárja.

 

Az átvételhez minden esetben szükséges:

  • A vásárláskor kapott polTech informatika (Portál-Obs Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.) által kiadott saját (vagy végfelhasználók esetén kiskereskedelmi egység által kiadott saját) garancia jegy, vagy számla (eredeti, vagy másolati példánya). Számlát nem veszünk át, szükség esetén fénymásolatot készítünk róla.

 

  • A körülményekhez mérten a lehető legpontosabb hibaleírás.

 

  • Nem személyes leadás esetén szükséges továbbá a termékhez csatolni a garanciát intéző személy pontos nevét, pontos postacímét, és értesítési telefonszámát is.

A fentiek hiányában a garanciális ügyintézés nem indítható, az átvétel az adatok pótlásával történik.

 

A jótállást kizáró tényezők:

  • Fizikai, vegyi, vagy mechanikai elváltozás (erős napsugárzás, folyadék behatása, villámcsapás, túlfeszültség). Ha a hibával nem hozható közvetlen kapcsolatba, abban az esetben sem tudjuk az ügyintézést elindítani.

 

  • Olvashatatlan, hiányos, hiányzó vagy sérült gyártási szám, a gyártási szám eltávolítása. A gyártási számnak a meghibásodott készüléken kell lennie, annak eltávolítása még abban az esetben sem engedélyezett, ha a készülék csomagolását megőrzik. A gyártási szám akkor sem távolítható el a készülékről, ha a saját garanciajegyen nem szerepel. A gyártási szám megléte, olvashatóságának fenntartása a felhasználó kötelessége.

 

  • A használati idő arányától eltérően túlzottan kopott vagy karcos termék.

 

  • Szakszerűtlen kezelés, nem rendeltetésszerű használat (baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, rongálás, külső beavatkozás, szennyezett eszköz).

 

A szükséges hibaleírások, és a termékhez minimálisan szükséges tartozékok jegyzéke cikkcsoportonként:

Laptop, tablet, monitor, mobiltelefon, gyártó által összeszerelt számítógép konfiguráció, nyomtató, scanner: Csak 3 napon belül járunk el, egyes gyártók esetén 3 napon belül is gyártói szakszerviz az illetékes. Ettől csak speciális esetben térünk el. Pontos hibaleírás, gyártói garanciajegy, számla, minden tartozék, és komplett csomagolás szükséges.

 

  • Alaplap: Pontos hibaleírás a tesztelésre használt konfiguráció megjelölésével. Az alaplapokat minimum hátlappal együtt adják le. A hiba jelentkezésének ideje, körülményei, rendszeressége szükséges.

 

  • CPU/Processzor: Pontos hibaleírás a tesztelésre használt konfiguráció megjelölésével. Az Intel gyártmányú processzorokat 2016-tól csak a dobozzal együtt vesszük át, annak hiányában elfogadjuk a dobozon szereplő fehér sorozatszámot is tartalmazó címkét is.

 

  • RAM/Memória: Memtest verzió, és eredmény, amennyiben a hiba függ tőle időzítés és feszültség adatok pontos feltüntetése, a használt alaplap, és processzor megjelölése.
    Memest: http://www.memtest.org/#downiso

 

 

  • HDD és SSD/Merevlemez: Adott gyártó gyári tesztprogramja a mérvadó, de a Hard Disk Sentinel által generált hibakódot is elfogadjuk. Egyéb konkrét hibajelenség hiányában a Hard Disk Sentinel által jelzett kondíciócsökkenést csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha az nagyobb mértékű.
    Hard Disk Sentinel: http://www.hdsentinel.hu/

 

 

  • Optika: Pontos hibaleírás a tesztelésre használt konfiguráció megjelölésével, írási hiba esetén a használt program megjelölésével.

 

  • TV Tuner és digitalizáló kártyák: Pontos hibaleírás a használt kábelhálózat és adás TV normáinak leírása mellett.

 

  • Routerek és hálózati eszközök. Pontos hibajelenség leírása, az adott konfiguráció és hálózat valamint internet szolgáltató megjelölésével. Lehetőség szerint az aktuális FW verzió megjelölésével.

 

  • Memória kártyák, kártyaolvasók és pendrive-ok: Pontos hibaleírás, lemezellenőrző program által detektált hiba megnevezése. (pl.: Hard Disk Sentinel)

 

  • Billentyűzet, egér, webkamera, játékvezérlő, joystick: Pontos hibaleírás, nem működő gombok és funkciók megjelölésével. (Kábelszakadásra nem vonatkozik a garancia)

 

  • Hangfalak, fejhallgatók és mikrofonok: Pontos hibamegjelölés, hibás csatorna megnevezésével. (kábelszakadásra, törésre nem vonatkozik a garancia)

 

  • Házak: Pontos hibaleírás. Törés és hiányos tartozékok esetén a cseréjét csak az eladást követő 3 napon belül lejelentett esetben, de legkésőbb a vásárlási számla keltét követő 1 hónapon belül tudjuk garantálni.

 

  • Nyomtató kellékanyagok: Csak az eladást követő 3 napon belül vállalunk garanciát, ezen felül csak gyártói szakszerviz által kiadott csereigazolás/szakvélemény/állásfoglalás kíséretében tudunk eljárni.

 

  • Projektor izzók: Csak az eladást követő 3 napon belül vállalunk garanciát, ezen felül csak gyártói szakszerviz által kiadott csereigazolás/szakvélemény/állásfoglalás kíséretében tudunk eljárni.

 

Gyártóspecifikus feltételek:

  • GEIL:
    A gyár minden memóriamodul alaposan letesztel, mielőtt forgalomba hozza. Amennyiben mégis hibásnak bizonyul a termék, úgy azt azonnal cseréljük, amennyiben a hiba nálunk is megállapításra került és a következő feltételek teljesülnek:
  • A modulokon sérülésmentesen rajta kell lennie az eredeti gyári számnak (és amennyiben lehetséges a saját dobozában kell lennie. )
  • A termék vagy annak bármely része sérülés, módosítás mentes
  • A terméket megfelelően telepítik és használják
  • A terméket a GEIL gyártotta. Ha kiderül, hogy a memóriát nem a GEIL gyártotta, cégünk a csereterméket kiszámlázza.

Amennyiben a termék már nincs gyártás alatt és nincs mód a cserére sem, úgy a GEIL fenntartja a jogot, hogy teljesen más memóriára cserélje ki a hibás terméket.

 

  • Silicon Power:
  • A készüléket megfelelően helyezték üzembe.
  • Fizikai sérülés mentes.
  • A terméken nem történt javítás, vagy módosítás.
  • A készüléken nincs túlfeszültségből adódó sérülés (Elektromos sérülés, amelyet okozhat villámlás, ingadozó feszültség, egyéb nem rendeltetés szerű használat)
  • A készülék egyértelműen beazonosítható a rajta levő adatok olvashatóak.

 

  • Overmax:
    Az Overmax termékeket csak 3 napon belül tudjuk átvenni. Az átvételhez az alábbiak megléte a haza disztribútor által meghatározottak szerint:
  • A termék sérülés mentesen
  • Fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv kitöltve, a végfelhasználó által aláírva. Ez eladás előtti esetben is fontos, akkor nem kell kitölteni a végfelhasználói adatoka.
  • Végfelhasználói számla másolata.
  • Kitöltött gyártói garanciajegy
  • Pontos hibaleírás
  • Eredeti doboz
  • Minden gyári tartozék

 

Gyártói szakszervizzel rendelkező gyártmányok kivonata:

Ahol másként nem jelöljük: A végfelhasználói számla keltétől 3 napig, minden más esetben szakszervizhez kell fordulni. A lista kivonat, a rajta nem szereplő, de hivatalos, és garanciális ügyekben eljárni jogosult szakszervizekhez is vihető a hibás termék.

Az adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk, de törekszünk arra, hogy a lehetőségekhez mérten napra készen tartsuk az alábbi listát.

 

Gyártó

Garancia viselő

Eszköz

Egyéb

Acer

ec-co kft.

Minden

 

Alcor

alcordigital.hu

Tabletek, számítógépek

 

AOC

profiszerviz.hu

minden

 

APC

apcsmart.hu Smart electronic

minden

 

Apple

iStyle

minden

3 NAPON BELÜL SEM VESZÜNK ÁT, CSAK FELTÉTELESEN, IDŐGARANCIA NÉLKÜL! (A szakszerviz néhány napon belül cseréli a hibás készülékeket)

Asus

ASUS

Tabletek, számítógépek, laptopok, monitorok.

Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, Egyéb eszközöket a szakszervizhez.

Audio Technika

hangszerviz.hu

minden

 

Bluepanther

Bluepanther oldal

minden

 

Brother

Allin Technic - Brother szerviz Kft.

minden

 

Canon

Több márkaszerviz, pl: szervizpark.hu; canon.hu

 

 

Objektívek: Camera Kft.

Minden

3 napon belüli meghibásodás esetén csak végfelhasználóktól vesszük át a termékeket.

 

Colorovo

Fixit (rma.fixit-service.com)

Minden

 

Concorde

concordetablet.com

Tablet, számítógép

 

Dell

C szerviz (cszerviz.hu)

Minden

3 napon belüli meghibásodás esetén csak végfelhasználóktól vesszük át a termékeket.

Epson

profiszerviz.hu

Nyomtatók

 

Garmin

garmin.hu

Minden

 

Gsmart

Telemax (TMX.hu)

Minden

 

Gigaset

Tele-signal Kft. (tele-signal.com)

Minden

 

GoPro

TechLab sportáruház

Minden

 

HP

Ország szerte sok gyártói szakszerviz. Nyomtatók: háztól - házig: +3612354799

tabletek, számítógépek, laptopok, monitorok, nyomtatók

NYOMTATÓKAT 3 NAPON BELÜL CSAK VÉGFELHASZNÁLÓKTÓL! Csak javítási garanciával rendelkező laptopok esetén (garancia gyárilag 1 évre csökkentve) 3 napon belül sem vesszük át. Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.

HTC

Telemax (TMX.hu)

Minden

 

Huawei

Huawei honlap

Minden

 

Ideapad

több szervizpont. P. System Kft., LS Computer, Ecosoft Kft., Palettone Kft.

Minden

 

Koobe

koobe.hu

Minden

 

Kyocera

Kyocera.hu (vagy pl. Fixit)

Minden

 

Lenovo

Telemax (TMX.hu)

Minden

3 NAPON BELÜL SEM VESSZÜK ÁT! A Lenovo intézi a 3 napon belüli meghibásodásokat is!

LG

Ország szerte sok gyártói szakszerviz.

Szórakoztató elektronika, telefonok.

Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.

Logitech

rma.fixit-service.com

Minden

3 napon belüli meghibásodás esetén csak végfelhasználóktól vesszük át a termékeket.

Modecom

Fixdirect (fixdirect.hu)

Tabletek, számítógépek

 

MSI

Albacomp ZRT.

tabletek, laptopok

Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.

Myaudio

Gyártói garancialevélen szereplő szervizbe!

Minden

3 napon belüli esetben szükséges végfelhasználói számla másolat, gyártói garanciajegy kitöltve, fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv, MINDEN TARTOZÉK, CSOMAGOLÁS!!!

Navon

Hungaroflotta (hungaroflotta.hu)

minden

 

Nokia / Microsoft

Nokia márkaszervizek, vagy Microsoft oldal

Telefonok

Nikon

Minden

 

Overmax

Conflex, vagy Aviatronic, gyártói garanciajegy szerint.

Minden

3 napon belüli esetben szükséges végfelhasználói számla másolat, gyártói garanciajegy kitöltve, fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv, MINDEN TARTOZÉK, CSOMAGOLÁS!!!

Packard Bell

ec-co kft.

Minden

 

Philips

profiszerviz.hu

Monitorok, szórakoztató elektronikai eszközök

Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.

Pocketbook

Fixit (rma.fixit-service.com)

Minden

 

Prestigio

Fixit (rma.fixit-service.com)

Tabletek, könyvolvasók

Tartozékok, headsetek, hangszórók hozzánk hozhatóak.

Ricoh

profiszerviz.hu

Minden

 

Samsonite

Samsonite Hungária Bőrönd Kft.

Minden

 

Samsung

Samsung.com/hu több márkaszerviz

Telefon, tablet, monitor, szórakoztató elektronika.

Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.

Sony

Több márkaszerviz, pl RMD-electronic Kft.

Telefon, tablet, monitor, szórakoztató elektronika.

Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.

Tamron

Camera KFT.

Minden

 

Toshiba

több márkaszerviz, online regisztrácó szükséges

Laptopok, számítógépek

Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.

Viewsonic

profiszerviz.hu

Monitorok

 

Wayteq

Elektrodoki.hu

Minden

 

Xerox

profiszerviz.hu

Nyomtatók

 

ZjcwM